dominio https://www.club.naturgy.es:443/servlet/
hilo navegacion-->NO

Preguntes i respostes

Euros Naturgy

Com puc sol·licitar la meva Targeta Naturgy?
Omplint aquest formulari que trobaràs en l'apartat sol·licita la teva targeta. Si ho prefereixes, també pots fer-ho trucant al 91 275 34 58.

Com puc acumular Euros Naturgy?
Per cada compra que paguis amb la Targeta Naturgy acumularàs Euros Naturgy. No es concediran Euros Naturgy per disposicions ni per fraccions de compres inferiors a 10 €.

També pots acumular Euros Naturgy per cada amic que ens presentis i sol·licitant targetes addicionals per als teus familiars, ja que els Euros Naturgy que aquests acumulin per les seves compres, s'acumularan en el teu saldo d'Euros Naturgy.

En què puc utilitzar els meus Euros Naturgy?
Pots utilitzar-los per obtenir descomptes a la factura d'energia, donar-los a un projecte solidari, o bé per comprar qualsevol producte de la nostra Botiga Online.

Per utilitzar-los a la factura d'energia, és necessari tenir el subministrament contractat amb Naturgy Iberia, S.A i tenir un mínim de 3 Euros Naturgy acumulats.

Com puc saber quants Euros Naturgy tinc?
Si utilitzes la Targeta Naturgy, rebràs mensualment un extracte amb els Euros Naturgy que tens disponibles. També pots consultar el teu saldo al web o trucar al 900 100 251.

Com puc bescanviar els meus Euros Naturgy?
Pots bescanviar els teus Euros Naturgy trucant al telèfon d'Atenció al Client 900 100 251 de Naturgy o bé bescanviar-los online.

Quan s'apliquen els Euros Naturgy a la factura d'energia?
Una vegada sol·licitat el canvi, els Euros Naturgy es descomptaran de la següent factura d'energia que s'emeti.

Poden bescanviar 2 titulars sobre una mateixa factura?
Només es pot aplicar un descompte sobre una mateixa factura.

Qui pot fer el bescanvi?
El titular de la targeta Naturgy o bé un beneficiari d'aquesta. En cas que sigui el beneficiari el que faci el canvi, aquest ha d'indicar el DNI del titular.

Com bescanvio els Euros Naturgy a la Botiga Online?
Bescanviar els Euros Naturgy a la Botiga Online és molt senzill. En primer lloc has d'identificar-te com a usuari registrat. Si no estàs registrat pots fer-ho a Donar-se d'alta a la Botiga Online. Una vegada registrat has d'identificar-te com a titular de la Targeta Naturgy perquè puguis bescanviar els teus Euros Naturgy. Escull els productes que vols comprar i afegeix-los al carro, el sistema restarà automàticament els teus Euros Naturgy del total de la comanda.

Caduquen els Euros Naturgy?
Els Euros Naturgy tenen una caducitat de 5 anys. Igualment caducaran automàticament si en el període dels últims 12 mesos no hi ha hagut cap moviment, disposició o pagament de rebuts en la teva compte.

 

Tràmits amb la meva targeta

Puc augmentar el límit de crèdit de la meva Targeta Naturgy?
Sí, el límit que s'assigna inicialment a una nova targeta és de 750€, però pots augmentar-lo quan vulguis trucant al 91 275 34 58.

Puc canviar la forma de pagament?
Sí, sempre que ho vulguis, podràs ajustar el pagament amb la targeta a les teves necessitats: a un mes o a terminis, triant la forma en què vols pagar en cada moment. Pots fer-ho trucant al 91 275 34 58.

Què he de fer per canviar les meves dades personals i/o bancàries?
Pots fer-ho per telèfon en el 91 275 34 58, per fax en el 91 484 51 84 / 902 02 14 90, per correu electrònic a scunionfenosa@santanderconsumer.com o per correu postal a l'adreça: Santander Consumer, Medios de Pago, Dpto. Tarjeta Naturgy, Apd. Nº 615 F.D. 28080 Madrid.

Com puc donar de baixa la meva Targeta Naturgy?
Pots sol·licitar la baixa per telèfon en el 91 275 34 58, per fax en el 91 484 51 84 / 902 02 14 90, per correu electrònic a scunionfenosa@santanderconsumer.com o per correu postal a: Santander Consumer, Medios de Pago, Dpto. Tarjeta Naturgy, Apd. Nº 615 F.D. 28080 Madrid.

Si sol·licites la baixa per escrit, has d'adjuntar fotocòpia del DNI, número complet de la targeta, la data de caducitat, i signar l'escrit.

Què són les targetes addicionals?
Són targetes autoritzades per utilitzar el mateix compte del titular principal. Les persones que autoritzis tindran la seva pròpia Targeta Naturgy. Qualsevol operació que facin anirà amb càrrec al teu compte i els Euros Naturgy que acumulin per les seves compres, s'acumularan en el teu saldo d'Euros Naturgy. Totes les targetes addicionals, igual que la targeta principal, són gratuïtes per tota la vida.

Què he de fer per sol·licitar una targeta addicional per a un familiar?
Hauràs d'indicar que autoritzes l'emissió d'una targeta addicional amb les dades següents:

Dades del titular: nom, cognoms, DNI, número de targeta i signatura.
Dades del beneficiari: nom, cognoms, DNI, data de naixement, signatura i fotocòpia del seu DNI.

I enviar-nos-ho per correu postal a: Santander Consumer, Medios de Pago, Dpto. Tarjeta Naturgy, Apd. Nº 615 F.D. 28080 Madrid.

He vist una promoció per sol·licitar la Targeta Naturgy, si faig al meu fill una targeta addicional també em correspon aquesta promoció?
Les promocions lligades a un nou titular són exclusives per als titulars de la targeta principal. Per tant, si el que estàs sol·licitant és una targeta addicional, no podràs beneficiar-te d'aquesta promoció.

Puc treure diners d'un caixer amb la meva Targeta Naturgy?
Sí, pots sol·licitar la teva clau secreta al 91 275 34 58. Te l'enviaran per correu per garantir total confidencialitat. En el moment de treure diners d'un caixer automàtic has de recordar que, en ser una targeta de crèdit, el cobrament no es carregarà al teu compte corrent a l'instant sinó a final de mes. Per tant, el tràmit té un cost de finançament d'un 5% per a la forma de pagament final de mes. Hi ha un mínim de 3 € amb independència de la forma de pagament.

En quins caixers puc utilitzar la meva Targeta Naturgy si surto a l'estranger?
Si disposes d'una clau per treure diners dels caixers, tens a la teva disposició tots els caixers amb el distintiu MasterCard a qualsevol país del món.

Què passa si en qualsevol moment perdo o em roben la targeta?
No et preocupis. Podràs cancel·lar immediatament la teva targeta trucant al telèfon de Santander Consumer Finance 900 200 128, que és operatiu les 24 h del dia 365 dies a l'any, i sol·licitar que t'enviïn una nova targeta. Si et trobes a l'estranger, MasterCard t'ofereix aquest mateix servei en telèfons gratuïts que trobaràs a www.mastercard.com segons el país on et trobis.

Quina diferència hi ha entre una targeta de dèbit i una de crèdit?
La diferència rau en la seva utilització. En utilitzar una targeta de dèbit es produeix un càrrec instantani en el compte del client per l'import exacte de l'operació, mentre que en les de crèdit el càrrec es fa posteriorment i l'import s'ajustarà a unes condicions prèviament pactades.